Писмо до теб

Стоя и гледам монитора, чертичката мига, а аз едвам виждам буквите,
защото слънцето блещи в очите ми и ме топли. Топли ме като мисълта за
теб, като фантазията, която в този момент е в съзнанието ми....

А ти навярно спиш. А аз мисля, как те гледам, точно както в онзи
момент, нежно, прекрасно спеше, а аз стоях острани само по тениска и
гледах голото ти дупе, което се подаваше от чаршафите....

Мисля, си как се навеждам над теб и нежно целувам с език ухото ти, а
ти се сепваш и събуждаш след което нежно ме милваш по лицето, усмихваш
ми се и аз те целувам по сочните устни. прокарвам ръка по лявото ти
рамо и хващам дланта ти за да си играя с нея докато се целуваме. Ти с
ръка минаваш по гърдите ми, а аз навеждам глава и бавно дишам над
блузката ти докато се спускам надолу. Със зъби издърпвам тениската ти
малко нагоре и започвам да целувам коремчето ти като си изграя с език
около пъпа ти....

Минавам с ръка по въшната страна на бедрото ти  и бавно с едно пръстче
си играя от вътрешната му страна.Ти рошиш косата ми...

И се опитваш с ръка да стигнеш до твърдия ми пенис, но аз се дърпам и
ти успяваш само с крак да го потъркваш в бедрото ми...

Връщам глава и започвам да те целувам нежно по вратлето, а ти вече
стигаш пениса ми, ох колко са ти нежни ръцете..., как се опитваш да
стискаш, но той е голям и трудно оспяваш да го обгърнеш... А мойте
пръстчета си играят с гащичките ти, да преди да си легнеш си сложи
гащички :P

придърпвам ги настрани и прокарвам пръсти по нея, която е пулсираща и
влажна и... искаща да вкарам пръсти в нея.

Лягам до теб, а ти се надвесваш над мен, целуваш ме, борим се и ми
сваляш тениската, а аз гащичките ти, блузката ти остава, толкова си
секси с нея, така сладко прозират гърдите ти и се оформят зъртата ти,
че ти е забавно, как се дразня :P

Прокарваш ръце около топките ми и ги сграбчваш, затаяваш дъх пред
надървения, пулсиращ и влажен пенис, който е на милиметри от устните
ти... Целуваш го, поемаш го, а аз стена - ти задоволно се подсмихваш и
го поемаш целия, а аз треперя. Харесва ти да си покровителка над мен и
задоволно си играеш с него докато аз нежно те милвам.

Не издържам повече и се сборичкваме нежно, хапеш ме!, а аз те бутам по
гръб и заставам на колене. Ти свираш крака, а аз нежно ги разтварям.
Надигаш глава и гледаш надървения ми пенис, който е насочен право към
теб и прокарваш ръце по вагината си, разтваряш я леко с пръсти и
придърпваш тениската си нагоре, а за да ми покажеш гърдите си, аз стоя
така и се наслаждавам на гледката, а ти вече се дразниш, искаш го
целия, искаш го в теб, искаш аз да съм върху теб и изобщо не усещаш,
че прокарвам дясната си ръка по лявото ти бедро, нежно навътре, нежно
по дупето ти. Навеждам се и целувам гърдите ти, а ти се опитваш да ме
придърпаш към себе си, за да го вкараш в теб, аз ти позволявам само
главичката му да опре във клитура ти, а ти увиваш крака около мен и
ряско се придъпрваш, след което започваш да стенеш, той е  в теб, аз
съм върху теб и смуча зърната ти, ръцете ми са върху дупето ти, а
твойте, са върху главата ми...

Започвам нежно да го изкарвам, а ти отново се притискаш към мен, за да
влезе целия... Отново се опитвам, а ти отново се притискаш, докато аз
не хващам дупето ти с две ръце, не го надигам малко и започвам да
контролирам положението, а ти отпускаш краката си, опитваш се със
сетни сили да я стискаш докато аз нежно го вкарвам и изкарвам от
теб...

Дереш ме по гърдите, искаш да ме хапеш, просто не издържаш на
насладата, която усещаш, а аз съм загубил поглед в очите ти. Красиви,
дълбоки, влажни и обичащи ме, точно както тези, които ги гледат.

2 часа по късно:

Пак се боричкаме и ме буташ по гръб, нежно ме възсядаш и правиш
настъпателни движения нагоре, надолу, докато не усещаш мойте конвулсии
и не се отпускаш върху него, защото повече не можеш да се сдържаш...
Отпускаш за момен дланите си по гърдите ми, след което рязко вкопчваш
ръце в мен, аз в бердрата ти, а горещата сперма се разтича в теб.
Усещаш изгаряща топлина и едва долавяш мойте стенания, а аз ясно чувам
твоя глас, който е станал толкова тънак и едва стенеш "Даааа", след
което усещам, че става топло около слабините ми, около пениса ми се
разтича топлия ти секрет, а ти се опитваш да си поемеш дъх...

Отпускаш се върху гърдите ми и полагаш глава на тях, прегръщаш ме и
увиваш крака около мойте, а аз те стискам всякаш никога няма да те
пусна...

В следващия момент, в който между пищящия звук в ушуте ти и ударите на
сърцето ти не чуваш тежкото ми въздишане и нежните думи... Обичам те!

Коментари

Популярни публикации