2 след полунощ

Събудих се и в тази нощ... с копнеж за теб. Леглото топло е... Усещам, как си увила краката си около мойте. Чувам тихото ти дишане.
***
Отварям очи и в прикглушената светлина гледам чертите на лицето ти срещу мен с паднали върху него коси...
***
Правиш няколко грациозни движения и лягаш по гръб, а аз се завъртам между краката ти, за да се окажа навесен над теб. Кракът ми опира силно между краката ти и леко се натискам още повече, между тях.
***
Навеждам се и те целувам по врата...
***
БУБИШ СЕ! Ококорена и в ступор слагаш ръце на главата ти, за да я придърпаш към устните си!
Нежни, влажни и копнеещи да срещнат мойте...
***
Стискаш крака около мойте докато лявата ми ръка е върху дясната ти гърда, а дясната ми ръка се плъзга по въшната част на лявото ти бедро... Нагоре!
***
Спускам се надолу като за момент спирам над гърдите ти и ги целувам през тениската. Стискам ги леко с ръце и в следващият момент главата ми е под тениската ти. Целувам те по коремчето.
***
Дясната ми ръка е между краката ти с палец върху клирура, а пръстите ми се приплъзват по усните ти през черното дантелено бельо... В следващият момент вече усещаш отчетливо, защото издърпвам бельото от едната страна на усните ти... Вече си мокра и от движението се създава усещане за лекота.
***
Дърпаш тениската си нагоре и виждаш, как съм засмукал лявото ти зърно като с ръка нежно придържам гърдата ти, защото са толкова големи....
***
Стискаш крака около ръката ти докато усещаш, как пръстите ми проникват в теб! Целувам те!
***
Не спираш да опираш крак между мойте, за да усещаш твърдостта на желанието ми, което вече се показва от боксерките.
***
Буташ ме назад! И се навеждаш сграбчвайки пениса ми с ръка и прокарваш език по него...
***
Треперя!
***
Сваляш с едно движение боксерките ми и го поемаш целият докато аз усещам, как си играеш в устата си с език около главичката му... Стискам те за дупето с една ръка, а с другата отмятам косата ти.
***
Изпадаме в безвремие...
***
Дърпам те към себе си, за да застанеш с отворени крака между главата ми и докато с ръка стискаш топките ми, а езика ти минава от ствола до върха на главичката... усещаш, моят език по клитура си! Плъзгайки се по устните нагоре... и прониквайки вътре... Докато те придържам през кръста...
***
Прокарвам ръка по гърба ти надолу и цялата ми длан застава на дупето ти. Минавам с палец през устните ти и след като се навлажнява... Бутам ръката си нагоре докато не застинеш за момент! Усещаш, как палеца ми влиза в дупето ти и стискаш силно пениса си ококо ствола, за минеш по целият леко усещайки зъбите ти...
***
Леко захапвам клитура ти и с език си играя, докато движа палеца си, а ти се изпъваш като струна...
***
Бутам те настрани и скачам отгоре ти. Отваряш широко крака, докато усещаш, как плъзгам пениса си по устните ти. Толкова си мокра... Погледите ни се срещат. Така сладко блещят в приглушената светлина очите ти!!!
***
Докато не влиза целият в теб. Натискам го още и започвам да влизам и излизам... Прокарвам ръце по гърдите ти, а ти по мойте...
***
Хващам те за бедрата и те подхвърям като перце напред назад, а ти лукаво гледаш от задоволство....
***
Навеждам се, прегръщам те и те изправям докато съм в теб и усещаш, как пулсирам... Придържайки те за дупето те движа нагоре надолу, а ти се отпускаш в обятията ми.
***
Прегръщаш ме и забиваш глава на дясното ми рамо, докато аз навирам лицето си в косата ти. Обожавам този твой аромат, с който се е напоила косата ти...
***
Отпускам те надолу, а ти се изпъваш...
В тази поза ти харесва и докато дланта ми минава по корема ти, за да мога спокойно с си играят с клитура ти, ти се движиш по мен. Наслаждаваш се, сприсвиваш крака и в следващият момент стенеш, а аз се наслаждавам на гледката.... Присвиваш крака... отпускаш ги,... дишаш тежко... и се отпускаш отгоре ми докато аз забързвам за малко и го вадя...
***
Поемаш го с ръка, стискаш силно и помпиш напред назад понечила с глава и леко подложила език... Докато аз придържам главата ти, след като отметнах влажната ти коса и в този момент усещаш, как той се пулсира, за да изригне гореща сперма, която се разтича по езика ти!
...
***
Търся те с поглед, а ти свенливо поглеждаш нагоре с уста пълна с гореща любов....
....

Коментари

Популярни публикации